Imbas untuk mendapatkan aplikasi percuma kami
Gunakan aplikasi kami untuk mendapatkan kemas kini perjalanan secara langsung dan menempah tiket mudah alih untuk kereta api, bas, penerbangan, dan feri.
App Store
42K penilaian
Google Play
136K ulasan
Maklumat dan perkhidmatan pembekal
AZ LINER
Tentang
Ditubuhkan pada tahun 2002 di Malaysia, beroperasi dari Klang Sentral, menawarkan bas dua tingkat dengan 44 tempat duduk yang dilengkapi penghawa dingin. Perkhidmatan ini termasuk TV di dalam bas, Wi-Fi, dan port pengecas USB. Bagasi termasuk dalam tambang, dengan bagasi tambahan tidak dibenarkan. Pilihan makanan tersedia di dalam bas, tetapi haiwan peliharaan dan basikal tidak dibenarkan. Tempahan tempat duduk tidak ditawarkan, dan tiada tandas di dalam bas.
Dasar bagasi & pembatalan
Termasuk bagasi
Bagasi termasuk dalam tambang; saiz/jenis tertentu tidak disediakan.
Kemudahan di atas bas
Wifi
Tempahan tempat duduk
Palam USB
Laluan AZ LINER popular
Kuala Lumpur ke Kota Bharu bas
dari $10
Langsung bas tersedia
7j00 Tempoh purata
55bas setiap hari
Dilayan oleh
- Naza Express
- Kotanaim Enterprise Sdn Bhd
- SANI EXPRESS
- LIENADIA EKSPRESS
- QUBRA Liner
- DESTINASI EXPRESS
- Pancaran Matahari
- ZAIM EXPRESS SDN BHD
- Queen Express
- Maraliner
- MYXPRESS
- AZ LINER
- Manyza Tesco KB
- Ekspress Mutiara
- Perdana Express (Tiara Pesona Sdn Bhd)
Kota Bharu ke Kuala Lumpur bas
dari $8
Langsung bas tersedia
6j00 Tempoh purata
62bas setiap hari
Dilayan oleh
- AZ LINER
- SANI EXPRESS
- Manyza Tesco KB
- Ekspress Mutiara
- Syafi Express
- Naza Express
- MYXPRESS
- Pancaran Matahari
- Queen Express
- LIENADIA EKSPRESS
- ZAIM EXPRESS SDN BHD
- DESTINASI EXPRESS
Soalan Lazim AZ LINER
AZ LINER: kemudahan, polisi pembatalan, elaun bagasi dan banyak lagi

Bas AZ LINER tidak menawarkan ciri aksesibiliti untuk penumpang dengan mobiliti terhad.
Bas AZ LINER biasanya dilengkapi dengan penghawa dingin dan pemanas untuk memberikan pengalaman perjalanan yang selesa.
Basikal tidak dibenarkan di dalam bas AZ LINER.
Tiket bas AZ LINER tidak boleh ditukar atau dibatalkan.
AZ LINER memerlukan kanak-kanak mempunyai tiket mereka sendiri, dan diskaun untuk kanak-kanak mungkin ditawarkan, walaupun kadar tertentu boleh berbeza.
Jika bas AZ LINER ditangguhkan, syarikat tidak menawarkan pampasan untuk kelewatan sambungan.
Makanan tidak disediakan di dalam bas AZ LINER.
AZ LINER termasuk bagasi dalam tambang, tetapi saiz atau jenis bagasi yang dibenarkan tidak disediakan.
Bagasi tambahan tidak dibenarkan dengan AZ LINER.
AZ LINER tidak menawarkan perjalanan malam dengan tempat duduk tidur.
Haiwan peliharaan tidak dibenarkan dengan AZ LINER.
Malangnya, maklumat terperinci tentang pemilihan tempat duduk di bas AZ LINER tidak tersedia buat masa ini. Adalah disarankan untuk berunding dengan AZ LINER secara langsung untuk dasar tempat duduk yang spesifik.
AZ LINER tidak menyediakan palam USB, dan tiada maklumat yang menunjukkan ketersediaan soket kuasa.
AZ LINER tidak mempunyai tandas di dalam bas.
AZ LINER menawarkan perkhidmatan WiFi kepada penumpangnya.
maklumat dan perkhidmatan stesen bas
Stesen bas AZ LINER paling popular
Kemudahan di stesen bas
maklumat
Waktu Pejabat Tiket
- 04:00-00:00
Jarak ke pusat bandar
7 kmSambungan kereta
Jalan Terminal SelatanPilihan pengangkutan awam untuk Kuala Lumpur, TBS (Terminal Bersepadu Selatan)
- Bus: Various city buses
- Metro: LRT Bandar Tasik Selatan
- Train: KTM Komuter, ERL Transit
Kota Bharu, Hentian Tesco Kota Bharu







Kemudahan di stesen bas
maklumat
Waktu Pejabat Tiket
- 07:00-22:00
Jarak ke pusat bandar
2 kmSambungan kereta
Jalan Sultan Yahya PetraPilihan pengangkutan awam untuk Kota Bharu, Hentian Tesco Kota Bharu
- Bus: City Bus, Express Bus
Kota Bharu, Terminal Bas Kota Bharu







Kemudahan di stesen bas
maklumat
Waktu Pejabat Tiket
- 06:00-22:00
Jarak ke pusat bandar
2 kmSambungan kereta
Jalan Sultan IbrahimPilihan pengangkutan awam untuk Kota Bharu, Terminal Bas Kota Bharu
- Bus: Local city buses and intercity buses
