Imbas untuk mendapatkan aplikasi percuma kami
Gunakan aplikasi kami untuk mendapatkan kemas kini perjalanan secara langsung dan menempah tiket mudah alih untuk kereta api, bas, penerbangan, dan feri.
App Store
42K penilaian
Google Play
136K ulasan
Maklumat dan perkhidmatan pembekal
Koh Kood Express
Dasar bagasi & pembatalan
Termasuk bagasi
Satu beg pakaian termasuk
Kemudahan di atas bas
Tempahan tempat duduk
Soalan Lazim Koh Kood Express
Koh Kood Express: kemudahan, polisi pembatalan, elaun bagasi dan banyak lagi

Bas Koh Kood Express tidak boleh diakses oleh penumpang dengan mobiliti terhad.
Koh Kood Express biasanya menyediakan penyaman udara di dalam basnya, memastikan perjalanan yang selesa untuk penumpang.
Basikal tidak dibenarkan di dalam bas dengan Koh Kood Express.
Tiket bas dengan Koh Kood Express tidak boleh dibatalkan atau ditukar.
Kanak-kanak biasanya memerlukan tiket mereka sendiri dengan Koh Kood Express, dan penyedia mungkin menawarkan kadar diskaun untuk kanak-kanak.
Jika bas Koh Kood Express tertunda, pampasan untuk kelewatan sambungan tidak disediakan oleh penyedia.
Makanan di atas bas Koh Kood Express tidak disediakan.
Anda boleh membawa satu bagasi dengan Koh Kood Express, seperti yang dinyatakan dalam "luggageIncludedDesc" yang menyatakan "Satu bagasi termasuk".
Koh Kood Express tidak membenarkan bagasi tambahan, jadi tiada bayaran tambahan dikenakan untuk bagasi tambahan.
Koh Kood Express tidak menawarkan perjalanan malam dengan tempat duduk tidur.
Haiwan peliharaan tidak dibenarkan di dalam Koh Kood Express.
Maklumat mengenai pemilihan tempat duduk pada bas Koh Kood Express tidak ditakrifkan secara khusus, jadi adalah dinasihatkan untuk memeriksa dasar mereka secara langsung melalui saluran rasmi atau perkhidmatan pelanggan mereka.
Koh Kood Express tidak menyediakan palam USB.
Koh Kood Express tidak mempunyai tandas di dalam bas.
Koh Kood Express tidak menawarkan perkhidmatan WiFi.
