Imbas untuk mendapatkan aplikasi percuma kami
Gunakan aplikasi kami untuk mendapatkan kemas kini perjalanan secara langsung dan menempah tiket mudah alih untuk kereta api, bas, penerbangan, dan feri.
App Store
42K penilaian
Google Play
136K ulasan
Maklumat dan perkhidmatan pembekal
An Bình (Mũi Né)
Dasar bagasi & pembatalan
Termasuk bagasi
Satu beg pakaian bagi setiap penumpang
Kemudahan di atas bas
Tempahan tempat duduk
Soalan Lazim An Bình (Mũi Né)
An Bình (Mũi Né): kemudahan, polisi pembatalan, elaun bagasi dan banyak lagi

Malangnya, bas yang dioperasikan oleh An Bình (Mũi Né) tidak menawarkan ciri aksesibiliti untuk penumpang dengan mobiliti terhad buat masa ini.
Bas An Bình (Mũi Né) biasanya menawarkan penyaman udara untuk memastikan keselesaan penumpang semasa perjalanan.
Basikal tidak dibenarkan di dalam bas yang dikendalikan oleh An Bình (Mũi Né).
Tiket bas An Bình (Mũi Né) tidak boleh dibatalkan.
Kanak-kanak yang melancong dengan An Bình (Mũi Né) biasanya memerlukan tiket mereka sendiri, dan mungkin terdapat diskaun untuk kanak-kanak, tertakluk kepada dasar khusus syarikat.
Jika bas An Bình (Mũi Né) tertangguh, tiada pampasan ditawarkan untuk sambungan yang tertangguh.
Makanan tidak disediakan di atas bas An Bình (Mũi Né).
Anda boleh membawa satu bagasi setiap penumpang dengan An Bình (Mũi Né).
An Bình (Mũi Né) tidak membenarkan bagasi tambahan, jadi tiada bayaran tambahan untuk bagasi tambahan.
Bas malam dengan tempat tidur tidak tersedia dengan An Bình (Mũi Né).
Haiwan peliharaan tidak dibenarkan dengan An Bình (Mũi Né).
Anda boleh bertanya terus dengan An Bình (Mũi Né) untuk menentukan jika pemilihan tempat duduk tersedia di bas mereka, kerana maklumat khusus tentang dasar tempat duduk mereka tidak disediakan di sini.
An Bình (Mũi Né) tidak menyediakan palam USB.
An Bình (Mũi Né) tidak mempunyai tandas di dalam bas.
An Bình (Mũi Né) tidak menawarkan perkhidmatan WiFi.
